Alla inlägg under maj 2010

Av Jenny - 2 maj 2010 12:16

Ja, jag är nog sämst på att uppdatera. Haha, har så himla mycket i huvudet och det har minst sagt varit en stressig vecka.

-Inlämningsarbete mellan 5-10sidor
-Huvudvärk(hjärnan sprängdes typ)
- Halsbränna & sura uppstötningar

Ja men tackar!!
Och allt detta på samma gång.. underbart. Men jag lyckades ta mig igenom det och lämnade in arbete samma dag man skulle men tydligen 3 tim försent, men vad gör det? Inlämnat är det!

Denna helg har det varit valborg, nyktert och lugnt för min och N´s del.. jag är på smälla och N var sjuk.
Vi satt hemma o grillade samt kollade på film. Riktigt mysigt!! Vi skulle gått och kollat på brasa, tur att vi struntade i det. För sen började dte att spöregna!:P

Idag är jag i v 15+5, känns som att tiden går fort men inte tillräckligt.
Har mått riktigt bra i ett par veckor nu, förutom denna vecka då jag fick världens huvudvärk. Kanske pga vädret eller av grav. jag vet inte. Men nu längtar jag ju bara till UL =) Och efter att få känna av första bebissparken!

Toodels!


Hejja AIK !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS

Dagar till lillan dyker upp!


Ovido - Quiz & Flashcards