Alla inlägg den 21 april 2010

Av Jenny - 21 april 2010 12:39


I helgen har det varit fullt upp, har varit fint väder så har pysslat mycket hemma och varit ute på promenader samt grillat :) Underbart! Därmed inga inlägg.....

Idag så hade vi vår examination/gestaltningsuppgift och det var hur kul som helst!
Alla i min grupp 3C ä verkligen hur grymma som helst. Jag har skrattat så jag har gråtit och jag har blivit positivt överraskad över allt vad alla studiegruppen har sysslat med. För min studiegrupp gick det kanon, vi "dansade- matematik" och fick mycket beröm och dansen satt som en smäck!!!! :)

Under helgen har även jag och N suttit och pratat om namn till skrutten.. :P
Vi är dock inte helt överrens, om det blir en tjej så har vi iaf ett förslag -
Alicia...
Men när det kommer till killnamn kan vi inte komma överens... haha:P Kommer bli många turer när det kommer till namn..

Har suttit och kollat lite på vagn, och är sugen på denna vagn. Det är en 09:a och reas ut nu på ett par ställen...

 
Har någon positiva/negativa erfarenheter av denna vagn? Crescent classic Kombi...

Nu är jag ledig i 2 veckor.. ska endast skriva på mitt arbete och göra en omtenta på måndag.. sedan är jag freeee :) Underbart!

Toodels!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Dagar till lillan dyker upp!


Ovido - Quiz & Flashcards